Ärtpåsar vattentåliga 24 st. | 7x7cm

Antal: (Set ):
-+
100+ i lager

Vattentåliga lätta ärtpåsar i ett vattenavvisande material med en praktisk påse - nu kan använda ärtpåsar utomhus i alla slags väder. De vattenavvisande ärtpåsarna är perfekta för skola, förskola, föreningar och klubbar för lek och aktivitet utomhus. Det släta ytterhöljet suger inte till sig vatten som en traditionell ärtpåse gör. Setet består av 24 ärpåsar i fina färger, som är fyllda med plastgranulat.

• Ärtpåsarna kan torkas av med en trasa och milt tvålvatten

• Vikt: ca. 20 gram per ärtpåse ( mycket lättare än en traditionell ärtpåse)
• Storlek: 7 x 7 cm per ärtpåse.
• Material: nylonöverdrag
- fylld med plastgranulat

Setet innehåller:
• 6 st. blå
• 6 st. gul
• 6 st. gröna
• 6 st. röda
• Förvaringspåse

Finns det något mer mångsidigt än ärtpåsar?
Kasta, fånga, balansera - ärtpåsar kan användas på många olika sätt. Genom att använda ärtpåsar i lek, aktivitet, tävlingar och spel, kan framförallt de yngre åldrarna utveckla sina motoriska färdigheter på ett roligt sätt. Försök balansera ärtpåsen på huvudet eller ryggen, plocka upp dem med fötterna eller kasta dem på eller i diverse hinder. Möjligheterna är oändliga.

Ärtpåsar har varit ett hjälpmedel i träning och idrot i många år, och tidigare var det vanligt att de innehöll ärter. Dessa har nu ersatts med runda kulor av plastkorn. Ärtpåsarna finns i fyra livfulla färger, är tvättbara och har förvaringsnät.Om du vill ha fler utmaningar har vi också ärtpåsar med siffror och bokstäver.

Recensioner