Kundcenter


Varan finns på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatumet är bekräftat.
Obekräftat - Kontakta kundcentret på post@amentio.se för förväntat leveransdatum.
Varan måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat.
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter på telefon: 62 95 06 10 eller e-post: info@klubben.no for nærmere informasjon.

Sportime blir en del av KlubbenSport

KlubbenSport representerar från och med 2023-01-01 Sport-Thieme i Sverige. Vi på KlubbenSport är mycket glada och stolta över att en av Europas absolut största sportgrossister Sport-Thieme, väljer KlubbenSport att representara företaget i Sverige.

  
 

Här nedan så svarar vi på de vanligaste frågorna kring denna förändring.

 

Får jag mina varor även om leveransdatumet är efter 02.01.2023?  

  • Ja, alla öppna beställningar kommer att skickas som vanligt även efter flytten.  

 

Hur kontaktar jag någon efter 02.01.2023 om jag har frågor?  

  • Alla förfrågningar via e-post kommer att besvaras så snart som möjligt via Klubbensport.se. Eftersom denna förändring och övergång är ny för alla parter kan det dock förekomma en viss fördröjning av svaren i början.   
  • Självklart respekterar vi dina lagliga rättigheter till dataskydd. Detta innebär att om du har gjort en invändning på motsägelse@sportime.se kommer din begäran inte att skickas vidare till Klubbensport.se.  
  • Alla telefonförfrågningar kommer att vidarebefordras till den svenska supporten på Klubbensport.se.   

 

Jag vill inte att mina kontaktuppgifter ska vidarebefordras till Klubbensport.se. Vad kan jag göra?  

  • Naturligtvis respekterar vi din önskan. Vänligen skicka oss därför din invändning mot vidarebefordran till motsägelse@sportime.se.  

 

Vad händer om jag har ett klagomål efter 02.01.2023?  

  • Klagomål är givetvis fortfarande möjliga och kommer att hanteras enligt regelverken.   
  • Kontakta oss gärna via telefon eller e-post:  
    • För kommunikation på svenska - tel.nr +46 (0) 8 644 73 10 eller info@sportime.se.   
    • I det här fallet kommer en omdirigering att ske till Klubbensport, som har kontakt med vår After Sales i Tyskland.  
    • För kommunikation på engelska via Sport-Thieme Tyskland via aftersales@sport-thieme.de  

 

Vart ska jag skicka min förfrågan efter den 02.01.2023?  

  • Under den nuvarande övergångsperioden ber vi dig kontakta oss via telefon eller e-post innan du skickar din retur.  
  • Kontakta oss på ovanstående kontaktadresser för behandling på svenska eller engelska. 
     

Är mina garantianspråk fortfarande giltiga efter 02.01.2023?  

  •  Alla garantianspråk förblir giltiga och kommer att behandlas i enlighet med detta.  

 

Gäller rätten till retur fortfarande efter 02.01.2023?   

  • Alla rättigheter till returer kommer att fortsätta att gälla och kommer att beaktas i enlighet med detta.  
  • Kontakta oss på ovanstående kontaktadresser för behandling på svenska eller engelska.  

 

Kan jag fortfarande få reservdelar till mina produkter efter 02.01.2023?  

  • Tyvärr kan vi inte direkt påverka utbudet av reservdelar på Klubbensort.se, men vi kommer att sträva efter att fortsätta att göra alla aktuella reservdelar tillgängliga via Kubbensport.se.  

 

Vad händer med min kundinloggning? Gäller det också på Klubbensport.se?  

  • Tyvärr hindrar den europeiska dataskyddslagen oss från att fortsätta använda dessa kunduppgifter på Klubbensport.se. 
  • Du är välkommen som kund, och kan enkelt skapa konto hos oss här: Ny kund

 

Till vilket bankkonto ska jag betala fakturan?  

  • Fakturor från Sport-Thieme eller Sportime , Göteborg, kan fortfarande betalas till det Sporttimes angivna bankkonto.
    Kontakta oss på info@klubbensport.se för Kontonummer.