Tennisbollar och hink 60st.

Bollar för skola och förening

Varunr:1376409
1 999 SEK ink. mva.
1 599 SEK eks. mva.
1 599 SEK Exkl. moms
1 999 SEK Inkl. moms
1 999 SEK sis.alv.
1 599 SEK ilman alv.
Antal: (St):
17 i lager

Innehåller 60 st tennisbollar i utmärkt kvalitet. Praktisk hink.
Slitstark filt och specialgummi på insidan ger bollen bra studs.
Funkar bra i bollmaskin.
Tillverkad på kvalitetsfabrik.
Logo på boll kan variera mellan Sport-Thieme eller Klubben, men bollarna är i samma kvalitet.

Tennisbollar i god kvalitet i en praktisk hink. Slitstark filt och specialgummi på insidan ger bra studsande egenskaper. Lämplig även för användning med bollmaskiner.

Dessa tennisbollar tillverkas i toppfabriker. Loggan på bollarna kan vara Sport-Thieme eller Klubben, men bollarna håller samma goda kvalitet.

Produktinformation:
Set med 60 tennisbollar
• Inkl. förvaringshink
• Färg: gul
• Trycklösa tennisbollar

Trycklösa tennisbollar vs. gasbollar med tryck.

Tryckfria tennisbollar är lämpliga som lek- och träningsboll. Bollarna är tyngre att träffa och får en minskad toppspin över tid jämfört med tennisbollar med tryck. Bollarna måste också användas lite innan den får optimal studs, detta eftersom gummit måste mjukna. Perfekt för användning för rebound / wall shots och bollmaskiner.

(Tennisboll med tryck har mer studs, bättre topspin och högre hastighet. Det här är tennisbollarna som är lämpliga för tävling och optimal träning. Gasbollar levereras i en behållare som har ett tryck på 14psi (cirka 1 bar) för att matcha trycket inuti bollen).